9 Şubat 2012 Perşembe

Yeni M.A.C. Koleksiyonum...



  Daphne Guiness tarafından 


hayallerinden ilham alarak 


tasarladığı 2012 kış sezonun özel renk 


paletine bir göz atmakta fayda var


diye düşünüyorum. Bir sanatçı ve


haute couture koleksiyoncusu olan 


Daphne ve onun sanatı...


M∙A∙C ile gerçekleşen bu işbirliğini 


Daphne 


"hayalgücüme açılan bir pencere." 


diye tanımlıyor. 


Sınırlı adetlerle üretilen bu 


koleksiyondan bende 3 ürün alma 


şansı yakaladım bu hafta. Özellikle 


sezonun gözde renklerinden pembe 


mürdüm ve toprak tonlarında çalışan 


sanatçının; Pembe toz compact 


allığını , yine pembe ve toprak 


tonlarının bir arada olduğu far 


paletini makyaj çantamın nadide 


parçaları arasına katmaktan gurur 


duyuyorum. Bununla beraber M.A.C 


çıkarır da alınmaz mı diyerek bir adet'te açık su yeşili oje edindim. Şişede görünen renk ile uygulama arasında bir kaç ton fark olduğundan dolayı uygulamadan sonraki halini de ayrıca ekleyeceğim.


  Bununla beraber M.A.C ve Lady Gaga ortaklığı ile satışından elde edilen geliri HIV konusunda bilinçlendirmek misyonunu üstlenmiş bir fona aktarmak üzere  bir kaç ürün üzerinde de çalışılmış. koleksiyonu görmek için en yakın M.A.C stüdyolarına bir ziyarette bulunmanızı tavsiye ederim. Ya da www.maccosmetics.com.tr sitesinden de bilgi edinebilirsiniz. ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder